Wednesday, September 3, 2008

Deal dengan pihak bank


Hari ni aku try untuk register syarikat hartanah tempat aku berdaftar untuk masuk sebagai ejen untuk rumah lelong. Fuhh... susahnya kena call2 ni. Ikut hati malas. Baru dapat satu daripada EON Bank. RHB Bank pulak sombongnye. Langsung tanak ejen dah. Dia kata dia dah ada ejen panel. Mmm takpela ada banyak lagi bank lain.

Aku dah sakit leher dah ni. Sakit kepala semua. Rasa nak tido je. Anyway aku akan update kan listing rumah secepat mungkin. Kepada yang tak sabar2 lagi, boleh cek sendiri kat website ni :
http://ubus.nstp.com.my

Tengok tarikh yang sesuai lepas tu boleh bukak listing yang ada. Pilih yang mana sesuai. Minta maaf untuk hartanah lelong daripada RHB aku x boleh nak tolong banyak tapi bila-bila masa boleh call kalau ada benda nak tanya. Ok guys, majulah hartanah untuk bumiputera demi agama, bangsa dan negara! :D

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.