Saturday, October 30, 2010

Listing Rumah Lelong

Ramai pembaca yg email/sms/komen kt shoutbox bertanya tentang rumah-rumah lelong di kawasan pilihan mereka. Suka cita nk bagitau kat sini yang anda boleh melihat listing rumah lelong di sini.

Mmm... agak susah jugak nk belek satu-satu listing kt situ kalau x cukup masa. Saya ada cara yang lebih mudah.... Sila emel saya di ctfarazila@gmail.com dan saya akan ceritakan caranya.... :)

Selamat window shopping rumah lelong!

PS: Hangat berita terbaru pasal margin loan rumah ke-3 sebanyak 70% shj. Saya jugak dah merasa tempiasnya... anggaplah itu semua sebagai cabaran... bukan masalah... Jangan putus asa... insyaAllah di mana ada kemahuan di situ ada jalan...

2 comments:

kalau saya ada kemahuan mau makan domino pizza free fara belanja, agak2 ada jalan tak? hehehehe

yezzaaaa.... semestinye ade jalan.... hehehhe.... jom pizza!

Blog Widget by LinkWithin

.