Monday, September 1, 2008

Samb kisah rumah lelong Bukit OUG

Alhamdulillah rasa-rasanya problem tenant kat rumah baru aku ni dah nak settle dah... Semalam tenant yang menyewa daripada owner lama call kata x jadi keluar dan diorang bersetuju dengan kadar sewa baru RM 750 berbanding kadar sewa sebelum ni RM 700. Kontrak baru ni akan bermula pada 12 September 2008. Kenapa 12/9??? Sebabnya kontrak diorang dengan owner lama tamat pada 11 September. So aku pon setuju jelah malas nak panjang cerita kan. Deposit air+api diorang dengan owner lama sebanyak RM 400 aku suruh diorang mintak sendiri. Takkan aku pulak yang kena mintakkan.

Sabtu depan kitorang janji nak jumpa untuk sign kontrak + penyerahan deposit rumah. Harap semuanya berjalan lancar. Amin. Aku juga akan uploadkan senarai rumah lelong dalam masa yang terdekat ni. Tungguuuuuuu! :D

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.