Monday, December 1, 2008

Vista Amani Bdr Sri Permaisuri


Salam Selasa semua pembaca blog... :) Hari ni aku masuk kerja selepas bercuti selama 5 hari berturut-turut start hari Khamis 27/11/2008. Hari cuti pon byk jugak keje yg kena buat... Kalau tidur je kat rumah pon rasa lemah2 badan pulak...

Hari pertama cuti aku pegi sign loan agreement Casa Subang dekat pejabat lawyer ku yg tersayang iaitu Junny... hehehe... first time aku jumpa Junny ni... cantik orgnye... dan semestinya bijak... lawyer katakan... aa sebelum tu aku jumpa gak dgn Syamoi kt situ... masalahnye dia dah kena bayar loan walaupon loan x disburse lagi???? huhu pelik... pelik... tapi x sempat nk borak dgn dia pon... sign agreement yg byk tu adoiii lenguh tgn den... Update pasal Casa Subang, Junny pon sudah naik hangin dengan person in charge drpd developer tu... dia punye bahasa tahap mmg kurang ajar la... so bukan salah aku la aku hangin kat dia kan... ehehehe... buat masa ni Junny nasihat aku x yah call dia... biar Junny je yg uruskan... aku pon ok jelah kan... hopefully pihak developer dpt bagi kerjasama dgn Junny...

Hari Jumaat 28/11 ada auction drpd Bank Islam. Kakak Ijam iaitu kak ipar aku minat nak beli rumah Vista Amani. RP rm157,500k. Tapi auctionnya jauh buat dekat Rawang. So Kak Ipar aku ni pon dengan penuh debaran (maklumla first time) pegi sana untuk bid. Aku lepak rumah je kemas2 rumah. hehehe... lebih kurang pukul 12 dia call aku kata dapat Vista Amani at RP. Wow! Tahniah le kt dia... Bertuah betul first time masuk auction dah dpt RP. Aku x dpt komisyen pon sbb Bank Islam xde bagi komisyen... huhu but i'm very happy for her la... Yg bestnye rumah yg dia dpt tu masih dara lagi... drpd siap sampai sekarang xde org duduk... hehehe mmg best! Market kt situ lebih kurang rm190k la... Aku jugak tolong arrange home loan & lawyer untuk dia... sape lagi Junny la... hahaha... buat loan cimb islamic. Hopefully semuanya berjalan lancar Amin...

Hari Sabtu dgn Ahad pulak kami sekeluarga pegi family day under PHR UEM di Bayu Beach... dekat je... hehehe paling best main tele match le... hahaha... group aku & ijam dpt champion puas hati la... Hari Isnin konon cuti rehatla dah penat kan... so hari ni start keje balik... Alhamdulillah...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.