Monday, January 19, 2009

Property Auction 17 Jan 2009

Ada 3 orang klien yang daftar bawah aku... untuk rumah Tamarind Sentul, Cendana Permaisuri & Widuri Bangi. Tiga2 ni tempat auction yg berlainan. Minta maaf aku x boleh datang untuk CIMB & Grand Continental tu. Aku cuma sempat ke Property Auction House. Nasib baik klien-klien aku ok je. Diorang pegi sendiri.

Untuk Tamarind klien aku dtg lambat la... adusss... terlepas... x leh register pasal dah ade bidder lain register. Tak adil utk bidder yg dtg awal tu... so Tamarind terlepas la... huhu... tapi aku tolong angkat bid utk klien member co-broke aku... Dia beli Eastlake Residence Serdang Perdana, Kuala Lumpur. Member cobroke aku mintak tolong aku sbb unit tu bumi lot, customer dia x dpt datang... dia lak cina. Husband customer dia lak mat salleh... so aku la yg kena... perghh saingan sengit gile... aku pon terasa debarannya walaupon bukan aku yg masuk... huhu... drpd rm189k akhirnye menang kt kitorang dgn harga rm223k. Aku rasa klien ni bayar cash kot pasal umur dia dah 67 tahun. Takkan lepas lagi nk buat loan...huhu kayooo...

Untuk Cendana, klien faris menang iaitu cik Junny kite... tahniah!
Untuk Widuri Bangi alhamdulillah klien aku menang @ rm68k. Adalah bhg untuk dia nanti bile aku dpt komisyen. Anyway tq sebab register dgn aku... Jgn bagi bank jimat sgt... bank dah kayooo... hehehe...

Balik rumah aku terus kemas2 brg utk ke Gathering PMC kat Melaka... Nanti aku sambung cite kt Melaka pada entri akan datang... okies... chow dulu...

4 comments:

takpe, lain kali boley cuba lagi.. kan kak ct...

Yup kelang... byk lagi rumah lain yg hot... :)mari2 pilih2...

sy dah fax kan pos depan blkg...

Blog Widget by LinkWithin

.