Thursday, July 30, 2009

Seminar... Workshop...

Saje la kan kali ni nk cerite pasal pelaburan dalam mencari ilmu... Jgn kedekut sgt nak keluar duit sikit untuk pergi seminar/workshop... insyaAllah ilmu yang kita dapat nanti berkali-kali ganda nilainya daripada nilai duit tu sendiri.

Minggu lepas aku korbankan hari Ahad aku p workshop Rahsia Tarikh Lahir... saje je sebab aku nk kenal dgn potensi diri aku ni... kerjaya yg sesuai... kalau ade kelemahan bolehla diperbaiki... Lepas kira-kira nombor tu resultnya boleh tahanla... kira aku ni sesuai jugak jadi middle man... real estate negotiator ni kiranya mmg sesuai dgn sifat diri aku la... hmm bila nk buat full time ni... keberanian nak resign tu belum datang lagi buat masa ni... masa je yang menentukan bila...

Esok pulak 1 Ogos aku dah register untuk pergi seminar Marco Robinson. Tajuknya HOW TO GO FROM BROKE TO MILLIONAIRE IN 3 YEARS! Perghhh tajuk mcm best jek. Akupon bukannya kenal sangat dia ni tapi peluang yang datang aku x nak lepaskan. It's NOW or NEVER! So esok terpaksa aku korbankan lagi hari cuti ku.... anak-anakku... huhuhu...

Harap-harapnya seminar esok dapat bagi aku lebih banyak idea, idea dan idea... camne nk jadi kaya cepat ni... wahaha... apa-apa yang menarik insyaAllah aku akan kongsikan...

SHARING IS CARING ! Jumpa lagi!

UPDATE : Seminar tu jadi tapi aku x dapat pegi sebab KL jem teruk...huk huk (pusing-pusing dln kete sampai 3 jam lepas tu balik). Nasib baik dapat tangguh ke 12 Sept 2009. See u Marco Robinson!

2 comments:

kalo ade ape2 seminar lagi...post la dlm blog...bagitau la member2...aku pn nk join juga bro

Blog Widget by LinkWithin

.