Wednesday, August 19, 2009

29 Ogos 2009 (8)

EON.FA 10%
RESERVE PRICE :RM116,700.00
3 bedroom condominium-Approx. 1,382 sq.ft
No. EW-15-7, Kondominium Menara Regensi,
Jalan Pelangi, 41300 Klang, Selangor

EON.FA 10%
RESERVE PRICE :RM115,000.00
3-bedroom Apartment-Approx. 71 sq.m
Unit No. A-6-29, Mentari Court, Jalan PJS 8/9,
Taman Sri Mentari, 46150 Petaling Jaya, Selangor

EON.FA 10%
RESERVE PRICE :RM80,000.00
3 bedroom Apartment-Approx. 852 sq.ft
Unit No. A1-10-15, Vista Lavender Apartment,
Persiaran Kinrara Section 3, 47100 Puchong, Selangor

EON.FA 10%
RESERVE PRICE :RM165,000.00 BUMI ONLY
3 Bedroom Apartment 1,018 square feet
Unit No. PPA-3-02, 3rd Floor, Pangsapuri Permai
Putera, Desa Permai, Jalan 13D, Taman Dato’
Ahmad Razali, 68000 Ampang.

STDCTD.NCM 5%
RP : RM94,500.00 BUMI ONLY
3 BEDROOM APARTMENT 850 square feet
Unit No. 6-16-18, 16th Floor, Pangsapuri
Lagoon Perdana, Jalan PJS 9/1, Bandar
Sunway, 46150 Petaling Jaya.

STDCTD.NCM 10%
RESERVE PRICE : RM130,000.00
2 BEDROOM + 1 STUDY ROOM 1,024 square feet
Unit No. 1-3-3, 3rd Floor, Sri Permata
Condominium, Jalan Sultan Salahuddin Abdul
Aziz Shah 9/6, Section 9, 40100 Shah Alam.

STDCTD.NCM 10%
RESERVE PRICE : RM150,000.00
3 BEDROOM CONDOMINIUM 904 square feet
Unit No. A-5-3, 5th Floor, Block A, Bayu Tasik
Condominium, No. 1, Jalan Sri Permaisuri 5,
Bandar Sri Permaisuri, 56000 Cheras, Kuala Lumpur.

STDCTD.NCM 10%
RESERVE PRICE : RM85,000.00
2 BEDROOM CONDOMINIUM 929 square feet
Unit No. SW2-16, 2nd Floor, Menara Regency
Condominium, Jalan Pelangi, 41300 Klang.

9 comments:

salam tuan tanah, saya nak tanya,kalau saya kat jepun, nak beli rumah lelong ni, boleh ke saya minta khidmat ctfarah uruskan proses pembelian, sehinga proses permohonan bank untuk pinjaman.Disebab kan terlalu jauh, sukar saya utk balik untuk uruskan segalanya, insyallah saya sekeluarga akan balik ke Malaysia bulan 12 nanti, kalau segala proses pembelian n offer letter bank semua diuruskan , boleh sya turun untuk menandatangani nnya...kalau che ct boleh uruskan, insyallah saya akan guna khidmat ct.

fuh jepun nie...aku pun dah lama teringin nak pi jepun tapi tak kesampaian lagi....jepun kat area mana, musim apa skrg nie

salam tuan tanah,saya ada apt kat kuala pilah,tmn waja...saya ingat nak jual...dekat hospital kuala pilah,bole guna khidmat tuan tanah x...

Saya jepun kat area utara, pulau Hokkaido, sekarang ni musim panas lagi...tapi slow2 nak masuk autumn dah...dah duduk sini totally 11 years..

Nak tanya ct..saya nya ASB dah full, tapi masih belum buat OD..saya baca blog pie2020, kita better ODkan dulu ASB tu dulu untuk beli property ni, kiranya diversifykan investment tu lagi kan...maknanya lambat lah lagi saya boleh beli prop ni sebab dec ni baru nak balik mesia n apply OD/ASB..berapa lama nak settle untuk dpt duit OD ni?
Saya actually tak sabar nak sambar auct property ni.Tgk banyak auct dibuat, tapi hati duk sabar je...tengok org beli je dari jauh...

3 minggu to one month insyaAllah OD-ASB tu boleh settle

agi soalan,
Misalnya lawyer junny boleh tak uruskan proses sign aggreement S&P n Bank offer letter tu di hantar secara pos ke jepun, dan pihak saya akan menandatanganinya?
Saya pernah beli rumah, segala proses di uruskan oleh mak saya dan sign aggreement semua dibuat by pos...jadi saya tak perlu nak pulang setiap kali nak membeli property kan..kalau sistem ni boleh di buat..boleh saya menambah property ni sebanyak yang mungkin, asalkan ader modal n bank loan boleh diapply...

Mungkin boleh, rasanye xde masalah nk buat mcm tu.

aku x berapa sure boleh ke x...

tapi kena tgk lawyer jugak.
Ada kes client aku kat Dubai, courierkan SnP kat sana, dia sign dan hantar balik Msia. Boleh. Tapi ini bukan Junny.

Ada lawyer lain lak, dia nak kau exist physically.sebab tu kena sign SnP kat pejabat Lawyer. Licence dia in stake jugak tu..

Blog Widget by LinkWithin

.