Sunday, October 11, 2009

Lelongan RHB & Open House PMC-SS

Lambatnya aku update entri pasal ni... hehehe... maklumla weekend penuh aktiviti memenuhi jemputan open house... mlm je dah penat... apa lagi tido la... Seperti yg dijangka lelongan RHB minggu lepas di Renaissance Hotel memang menarik ramai pembida. Penuh sesak tempat pendaftaran... huhuhu... Alhamdulillah dlm byk2 unit yang dibida oleh klien-klien aku ade gak 2 unit yg menang... Tahniah pada En Shamsul tauke emas & Pn Azlida yang memenangi unit masing-masing. Aku cuma tolong je... :)

Esoknya pulak aku & family dtg ke jemputan open house di ofis PMC-SS. Alamak kena panjat tanggala pulak... huhuhu... sib baik makanan sedap... dpt jugak jumpa bakal klien di sana... :D Terima kasih daun keladi pada Faris, Pie & Bri sebagai tuan rumah. Tak dpt lepak lama-lama pasal lepas tu terus ke Klang pulak... raya la apa lagik...

Pie & Bri racun-racun aku suruh berenti keje... siap racun2 ijam sekali... hahaha... ikut hati lepas bsalin ni aku nk berenti... tapi ijam kata nanti dulu la... kena buat persediaan betul-betul sebelum berenti... lagipon aku x sepower Pie, Bri & Faris tu... keje 8 pagi - 11 malam... gile power root... hehehe... Anyway all the best utk mereka... aku tumpang bangga atas kejayaan mereka yg dah ade opis sendiri... tahniah!

Untuk listing akan dtg aku akan cuba update secepat mungkin utk pembaca2 semua... register jgn x register... ok geng... "Auction can save thousands $$$$...."

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.