Monday, February 8, 2010

Loan Disburse On Time for VP!

Salam semua pembaca... lama dah x update blog... maklumla bz dgn kehadiran insan-insan tersayang yg lebih memerlukan perhatian... ahaks! Takde idea pon iye jugak... anyway thanks jugak kepada klien-klien yg sudi register dgn aku. Adala rezeki jugak time pantang ni... :)

Loan utk VP disburse on time! Agak memeranjatkan bagi aku... apa pon syukur alhamdulillah... masa yg diberi oleh Affin Bank hanya 90 hari tapi Cimb Islamic berjaya disburse loan tepat pada hari ke-90... Thanks a lot pada peguam CIMB Islamic yg sangat pantas dan efisyen :)

Oh ye, 12 Feb ni aku kembali bekerja... cepatnye masa berlalu...wish me luck! Aku takut jem je otak aku bila start keje nanti... Actually aku tgh cari maid utk tolong mak aku jaga anak2 aku... still belum dpt lagi... aku mungkin terpaksa amik cuti kalau maid sampai lambat...

Itu je setakat ni. Kalau sesiapa yg nk merasa share komisyen dgn aku drpd bank bila menang auction bolehla register dgn aku sehari sebelum auction (3 hari sebelum utk RHB). Walaupon aku dah jarang update property auction kt sini tapi mmg ade yg hot2 di luar sana... All the best to all...

2 comments:

alahai, nangis sehh maid kene jag sampai 4 org anak.

member aku dpt anak ketiga maid terus lagi. aku harap maid nkgo ni bleh stay. pikir2 kalau ramai dia nak kene jaga, aku takut tak terjaga. worst case ditempeleng nyer anak ngko cos ilang sabar

aku suggest ko mintak dia priorise kt anak dulu baru kerja umah. maid pon mengada2 skng...

matjoe, baca betul2... aku nk maid yg tolong mak aku jaga anak2 aku... bukan maid aku jaga sorang2... aku sendiri pon blom tentu dpt jaga 4 org sorang diri... aku first time nk pakai maid ni... mmg aku x caya nk tinggal maid dgn anak2 je... sbb tu aku akan angkut sume pi umah mak aku... (depan umah aku je pon umah mak aku ni... hihihi)

Blog Widget by LinkWithin

.