Monday, March 15, 2010

RHB Mega Auction 13 March 2010



Alhamdulillah ade 4 org pembida yg mendaftar dgn aku. Tapi 2 rumah call off. Satu x jadik masuk & tinggal 1 je yg on. Aku sendiri yg pergi membida bagi pihak klien aku ni sbb dia ada hal. Auctioneer Tancorp so aku rasa memang berjanggut la aku kt dalam bilik auction ni... huhuhu... tapi x pulak. Single bidder didahulukan & aku termasuk dlm golongan tu. Jadi dptla klien aku ni beli rumah kt Puchong tu dengan harga rizab alhamdulillah.

Dengan pantasnya aku keluar konon nk balik cepat tapi nk menunggu dokumen siap ambik masa jugak. Tercangutla aku kt meja Tancorp tu menunggu. Bila dah siap ada error pulak. Ambil masa lagi untuk betulkan error. Lama-lama keadaan jadi hiruk pikuk bila ada pembida yg kalah & x sabar-sabar nk ambil balik bank draf dia. Kecoh betul minah tu. Nasib baik dokumen aku dah siap waktu tu. Aku sign & terus balik. Opss... dalam keadaan kecoh tu Tancorp lupa nk bagi free gift kt successful bidder... melepas la nk dpt mug Tancorp... huhuhu...

6 comments:

salam...ada join tan corp ke? saya ada gak kat situ...tapi berdiri kat belakang...hehe

haru biru hari tu...dengan calloff time biddingnya...

Salam, ic saya duduk kt area depan... macamana? dpt beli rumah? :D

dh lama takde entry tulih2 sendiri.
anyway congrat

Thanks matjoe. skang ni nak tulis entri sendiri kureng ideala...

wah farah best nyer tan chong bagi free mug kalau memang....thanks yek dengan no Azlina..akak tgh deal dengan dia untuk loan sekarang...

Kak Zira

Welcome Kak Zira...
Tu la melepas nk dpt mug Tancorp...

Blog Widget by LinkWithin

.