Monday, May 10, 2010

Selingan...

Macam boring je blog aku ni asik letak listing je kan... aku pon sebenarnye dah tatau nk cite apa... sume cite pasal lelong aku dah cover kt posting yg lama2 dulu... rajin2 la selak ye... Blogger2 lain pon byk gak bercerita kt blog diorang... So aku alu2 kan cadangan tajuk yg korang nk tau... (kalau adalah) insyaAllah aku buat entri berdasarkan cadangan korang... Boleh emel kt aku tajuk apa yg korang nak... (mcm tere je aku ni... haha)

So untuk selingan layan gambar twin aku yg nk masuk 5 bulan... dah meniarap dah diorang... sonok aku tengok telatah diorang ni... mmg hilangla segala tensen bila mengadap budak2 ni... layan...



13 comments:

salam puan ctfarazila.
saya nak mintak panduan sket.
saya bercadang nak beli satu rumah lelong di kawasan saya ni. tapi saya takde pengalaman. saya takut kena tipu.

so, saya nak tanya, ada tak possibility saya akan ditipu masa proses pembelian ni? esok agen auction tu nak datang jumpa saya untuk buat bank draf. pastu lelongan tu dia kata akan dijalankan di pusat lelongan cimb kl. dia kata saya tak wajib datang. boleh ke camtu?

tak kena tipu ke kalau saya bg bank draf tu pd dia?

Salam,
Suka saya nyatakan di sini yg perkhidmatan saya tidak terbatas pada listing rumah di blog ini shj. Perkhidmatan saya merangkumi semua rumah lelong yg ade di luar sana.

Utk Pn Asilah, puan boleh pegi sekali dgn agen ke tempat lelongan walaupon x wajib dtg. Penting mintak POS drpd agen. Bwk IC dan bank draf ke tempat lelongan. All the best!

meaning, kalau kita tak gi pun, yang penting kita dapatkan POS tu la ye??

thanks, hope everything will be fine. sangat2 takut ni.

comey nya lah anak2 twin akak ni.. banyak ikut muka kak long dia lah..sarah kan?

tq Wida... kak long nama Aisyah... Sarah tu kak ngah... :)

farah.. comey betoi anak hang.. he he he.. nii mesti tengah lasak nii

haha, chumeell tak ingat. aku ni yang smpi bila nak satu jer anak. anak yg skrg ni mmg dh kuat mengada

comeeyynye budak2 ni.. gambo ke2 tu menarik...pandai lak diorg tenung2 kamera.. hehe..

still keje IT atau dah concentrate full kt property ni..

Juruukur : Tq! Mmg tgh melasak... hehe..

Matjoe : Cepatla bg Hasanah adik... baru kurang mengada tu.. hehe

Peruzz : Tq! Awak bile nk naik pelamin... duit dah berkepok2 tunggu apa lagik..

Abaib : Still keje IT...

sila kasi tips cara2 dapat anak kembar...

haha Tuah... xde tipsla... tau2 dah jadik je... tanya pakcik Google la... insyaAllah aku doakan ko dpt kembar tiga... Amin!

Blog Widget by LinkWithin

.