Thursday, August 9, 2012

SPECIAL: beli 1 dapat 4, tapi kena pantas!

Mungkin ada pembaca yang tertanya-tanya dan melihat saya agak 'senyap' kebelakangan ini berbanding dengan pelabur-pelabur hartanah tegar yang lain :)

Kali terakhir saya membeli rumah pada tahun 2011 iaitu sebuah rumah teres untuk kegunaan saya sendiri. Selepas membuat pembelian, saya dan suami terus melakukan pengubahsuaian yang memakan kos agak besar untuk kami. Demi keselesaan kami dan anak-anak, akhirnya rumah idaman kami siap. Terasa seperti dalam mimpi pon ada.

Sebelum

Selepas
Ianya tidak semudah yang disangka. Semua wang simpanan terpaksa digunakan untuk merealisasikan istana impian kami ini. Alhamdulillah. Berbaloi. Puas hati.

Nak beli rumah untuk pelaburan lagi?
Keinginan memang ada tetapi kekangan modal serta kelayakan pinjaman agak membimbangkan. Jadi saya ambil keputusan untuk berehat sambil menunggu proses penjualan 2 buah rumah selesai.

Bosan?
Ye memang bosan sementelah kerja-kerja sebagai pengaturcara komputer sentiasa dikejar oleh 'dateline'. Arghh... stres! Memang tak dapat dinafikan. Itulah kenyataannya. Bila boleh resign macam pie dan ae?

Saya sentiasa mencari-cari peluang untuk menambah pendapatan dan mencapai financial free. Ehem! sila berhati-hati juga dengan skim cepat kaya ye!

Akhirnya saya jumpa satu peluang yang agak menarik dan ingin berkongsi dengan pembaca blog semua :)

~Produk Video Prima daripada saudara Munawwar~

Sebab terbesar saya sukakan videosite seperti yang ditawarkan oleh saudara Munawwar ialah ianya berkembang dengan sendirinya. Dengan sedikit promosi, saya boleh lihat banyak "web pages" saya mula disukai enjin carian.

Dan anda pun mungkin tahu bahawa jika banyak laman web anda disenaraikan di enjin carian, maka lebih besar potensi anda menghasilkan pendapatan dari pelbagai sumber.

Siapa tak mahu pendapatan daripada pelbagai sumber, bukan?

Walaubagaimanapun, skrip yang dimaksudkan berharga RM130 dan ianya mungkin agak mahal kepada sesetengah individu untuk laburkan RM130 untuk membina 1 laman video sahaja.

Kalau 3 videosite, ianya sudah pun RM390 (untuk 3 lesen).
Kalau 4, jumlahnya ialah RM520.

Jadi, bagaimana anda nak atasi masalah kos ini sekiranya anda ingin hasilkan paling kurang 4 videosite?

Nasib anda baik.

Di dalam bulan Ramadhan ini, saudara Munawwar sedang berikan tawaran istimewa di mana dengan setiap 1 lesen videosite yang anda beli, anda dapat 3 lagi. Maknanya, anda tak perlu bayar RM520 lagi tapi cukup dengan bayaran RM130 (ye, dulu memang anda perlu bayar sehingga RM520 untuk 4 videosite).

Dengan adanya tawaran sempena Ramadhan ini jugalah, saya berpeluang membina 4 videosite untuk "autopilot income" saya.

Anda bagaimana? :-)

Kalau anda nak 4 videosite pada harga 1 videosite, inilah masanya dan saya ada link istimewa untuk tempahan istimewa ini. Tapi sebelum itu, tonton video ini dahulu untuk anda memahami serba sedikit bagaimana pendapatan dan strategi menghasilkan pendapatan melalui videosite dilakukan:

http://www.youtube.com/watch?v=vPAm3-76_0Q

Tarikh akhir tawaran ini adalah pada 14 Ogos 2012.
Jadi, kalau anda rasakan videosite ini untuk anda, jangan tunggu lama. Saya takut bila anda ambil keputusan untuk membeli, tawaran sudah pun tamat.

Pesan sekarang melalui link rahsia ini:
http://clickheremarketer.com/sell/6mh/234/order

Klik LIKE kalau suka entri ni :)

6 comments:

tahniah coz dh dpt rumah impian... Mmg boring kalau tak jual beli rumah... Huhu

Gempak laa, blog dah cun, rumah pon dah cun. Congrat. Rumah kt bandar tun razak jgk ke. Do you mine sharing the what renovsted and how much is the cost

Thanks Matjoe. Rumah yg sama waktu ko datang kenduri dulu. Yg penting depan rumah parents. Hehe...

InsyaAllah kalau ada kelapangan aku cerita detail pasal renovation ni...

memang cantik rumah akak. selalu lalu situ, raya ni boleh la datang...heheh

Thanks doc! Jangan segan-segan datang rumah ye...

Blog Widget by LinkWithin

.