Thursday, September 20, 2012

Asalnya rumah lelong kini jadi homestay...

Lebih kurang 3 bulan yang lalu, saya dapat emel ini daripada klien yang pernah menggunakan khidmat saya untuk memberi rumah lelong.

Salam CT. Saya pernah dapatkan nasihat CT utk lelong rumah di Kluang Johor. Taman seri impian. Ingat tak? Alhamdulillah, rumah tu skrg saya jadikan homestay. Boleh tgk kat mudah.my. Cuma nak ucapkan terima kasih kerana guide saya. Kalau datang Kluang, jemputlah menginap di homestay saya.
Alhamdulillah!

Saudara Hafez telah membeli rumah melalui lelongan di Kluang, Johor dan menjadikannya homestay.

Wah hebat! Macam sifu Pie kitalah ni...

Jika ada di antara pembaca yang ingin mencari homestay di Kluang, bolehla hubungi en Hafez. Iklan rumahnya boleh dilihat di sini :


http://www.mudah.my/Homestay+di+Taman+Seri+Impian+Fasa+1+Untuk+Muslim-17843702.htm 

PS: Hafez, jemputan untuk saya tu kira penginapan percuma ke? hehehe...

Klik LIKE kalau suka entri ni :)

3 comments:

Jemputan saya utk CT memang free. Bila-bila berkunjung ke Kluang, bagitahulah saya. InsyaAllah, kalau CT bagitahu awal, dan ada kekosongan...penginapan percuma untuk CT.

oh percuma... terima kasih :)
insyaAllah jika berkesempatan ke sana, saya akan hubungi Hafez.

Kalau Harimau Malaya boleh kira free jugak tak?

Blog Widget by LinkWithin

.