Thursday, September 25, 2008

Bidding at 25/9/2008














Lanai Gurney Corporate Suites

Hari rabu 24/9 tiba-tiba je aku terjumpa property menarik kat Lanai Gurney untuk dilelong pada 25/9. Prop ni dekat dengan KLCC. Wow! terujanya aku! RP 172k MV 300k. Sewa min 1.8k. Wah ini macam byk bagus banyak murah. Tiba-tiba faris pulak tanya ada prop menarik tak untuk JV. So kitorang decide nk masuk bid la...

Semalam 25/9 agak kelam kabut jugakla pasal last minute decision. End up aku x sempat pon nak gi buat bank draf. Tapi aku dtg jugak tengok auction. Unit ni adalah unit terakhir untuk dilelong. Panas...panas... ada 2 org register. Bid punye bid sampai 200k. Still murah apa. Ada konflik sikit pasal status bumi & non-bumi tapi aku anggap benda tu biasala. Kalau dah rezeki x ke mana... insyaAllah lain kali cuba lagi... Selamat Menyambut Hari Raya... Maaf Zahir & Batin...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin