Sunday, October 12, 2008

Winning at RP! Alhamdulillah...


Hari Sabtu lepas Faris pegi bid rumah untuk projek JV kitorang. Aku takleh pegi sebab byk hal yang nak di settlekan di rumah. Tapi kalau terpaksa aku pegi jugak... :)

Dalam kesibukan aku kat rumah melayan anak2 & tetamu yang dtg ke rumah tiba-tiba dpt sms. Huhu berdebar2 aku bukak sms. Ni mesti drpd Faris ni. Dah agak dah... Faris tulis "Tahniah! Dapat at rp! " wah senyum sampai ke telinga aku... Alhamdulillah... Walaupon Faris dah xde rasa nk lompat2 sebab dah byk kali menang bid rumah tapi aku masih terasa nk lompat2! hehehe... tapi xdela lompat betul2...

Ni serba sedikit pasal rumah yang kitorang beli...

Located at USJ 1, Subang Jaya. Near Giant / Mydin hypermarkets, Summit shopping centre and colleges (SEGI and Monash). Facilities – volleyball court, tennis / basketball court, swimming pool, study hall, 24/7 security. WiFi hot spots and broadband internet access available.

Yang bestnye rumah ni kosong xde orang & fully furnished! InsyaAllah akan pegi tengok rumah weekend ni dan pegi amik kontraknye esok. Harga semasa rumah ni rm200k dan kami dpt dgn harga rm145,800. Rancangan kami nk sewakan dulu, amik home extra dan seterusnya jual semula... insyaAllah...

So apalagi kawan2, org lain dah maju ke depan... anda pula penuh dgn alasan... mulakan dari sekarang! ;)

5 comments:

wah bestnya ct. tahniah faris and ct. aku dah baca blog faris semalam lg aku dh korang nyer jv menang utk bid tu. ini yang naikkan semangat aku nak start bid nie. nanti aku kol ko yer.

Tahniah di atas kemenangan tersebut, tumpang tanye, nie apartment yang betul2 sebelah Mydin USJ tu ke?...saje bertanye sebab saya bekerja di bangunan sebelah dengan Segi College tu.

Thanks HaIrI, ye betul2 sebelah Mydin USJ...

Blog Widget by LinkWithin

.