Thursday, December 11, 2008

Jemputan ke Majlis Harijadi


Huhu penat baru balik daripada auction kt Ehsan. Salah sorang pembaca blog kat sini, Wan register di bawah aku so atas rasa tanggungjawab aku menemani dia la pegi auction. Nick (rakan ejen) turut serta. Dia amik dan hantar aku kat opis balik. Thanks Nick!

Nak dijadikan cerita, penyewa yg duduk kt rumah yg Wan nak masuk tu pon datang nak masuk bid. Wan dah jumpa dia masa survey rumah. Rumah tu di Flora Damansara. Pastu penyewa tu ajak Wan nego. Ending nya Wan dpt rm500, penyewa tu dapat rumah tu dgn harga rm50k. Padahal RP rm48.6 je. Suka2 je auctioneer tu start harga rm50k. Wan x kisah nk let go rumah tu sebab dia ada aim rumah kt Bangi jugak sabtu ni... hmm.. suka hati la Wan... aku x kisah...

Aku ada pengumuman penting ni... aku nak jemput kawan-kawan dan pembaca blog semua ke majlis harijadi anak sulung aku yg ke-4 pada hari Ahad 14/12/2008 dari jam 2 - 6 ptg bertempat di no 31, Lorong Mewah 7, Bandar Tun Razak Cheras 56000 KL.

Apa2 hal x dpt cari rumah boleh call aku 012-3459450 atau Ijam 012-3519450

Dtg jgn x dtg! Kehadiran kawan2 semua amatlah dihargai.... tQ! :)

2 comments:

ehsan memang camtu..
suke tengkorak dia je up kan starting bid...

14/12 byk undangan. tp try gak nk hadir besday ank org kaya ni. huhu

BTR jer.. kaw aku main guli duluk. keh3

bling2... byk kenduri ek... takpe next time... ceh reti ke main guli...hehehe

Blog Widget by LinkWithin

.