Friday, April 24, 2009

Auction 25 April 2009





Auction bertempat di Hotel Equatorial... under Standard Chartered & Ng Chan Mau. Property ni Cyberia Crescent 2 harga RP 186,100. Kami (aku, Pokli & WA) jv properti ni untuk minimakan modal & risiko... hehehe... alhamdulillah menang @ rm190k. Market value rm350k. Ade rm10k progressive payment yg perlu kami tanggung... tanggung ramai2 takpe... hehehe... Enjoy gambar Cyberia Crescent 2 & Pokli dan pokli junior... (tgh train anak2 dia beli rumah lelong...kekeke)

Klien-klien aku yg lain nampak gaya belum rezki... takpe jgn cepat putus asa... byk lagi listing yg akan kluar tinggal nk standby $$$ je... All the best!


10 comments:

Kak Fara + Pokli..

Congratz!!

Kak Fara,

Area cyber slalu ada progessive payment late interest.. napa ek?

wooww.. pawwerr aa... manyak untung laa ini macam...
pakcik kayoo.. hehe

tulah.. dpt cyberia crescent lagi tu.. rumah ni sewa lg mahal ni..

bpe ek sewa cyberia crescent tuh

terima kasih...sewa selalunya Rm1500 kosong...tapi tgk la dulu camna,...sib baik saya kerja cyberjaya..boleh monitor....harap2 ada org nak beli...bila ekonomi baik skit jap lagi

Patutnya lebih la Pokli.. 1.5k tu rate Cyberia tu.. Crescent ni rumah mahal.. rasanya patut sewa mahal lagi..

Pokli, kak Fara, Wan Azmi, kalau lenkali nak ikut korang tgk rumah tu ok ke.. saje nak tengok ke-cun-annya.. hehe.. mintak izin..

mungkin rm1.5k tu rate rumah kosong wida... rumah wida camne dah ade tenant? kalau ade lebih pass2 la... hehehe...

Ok boleh je ikut nanti kalau nk pegi akak kontek Wida... :)

sejibik muka anak pokli mcmc pokli. org ckp 'sejuk'. pasal umah tue tahniah lerr, semoga dpt tenant dgn cepat. agak2 kalau furnishkan dpt rm2k bulan2 sewa.
berkenaan market value tu 350k mmg mengancam btul, almost 45% below MV. bleh tau berapa luas n mtce fee berapa bulan2....

This comment has been removed by the author.

hehehe....thanks mat joe...tenant dah beratur ramai jgk...ada la 2-3 org...cuma nak kena cari yg quality jer....luas rumah tu 1050 sqf...maintenance....hehehe Rm400/sbln...mahal kan? sbbnya low density...kalau nak tgk pic...pergi ke http://pokli77.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin