Saturday, October 30, 2010

Bukit OUG Condo bertukar penyewa...

Setelah lebih 2 tahun menyewa di kondo Bukit OUG, Oktober 2010 akhirnya pasangan ini menyuarakan hasrat mereka untuk keluar rumah... alasannya berhijrah ke Kluang Johor sebab si suami dapat kerja kat sana. Terkejut jugak waktu terima call daripada diorang... risau pon ada... tapi alhamdulillah semuanya dipermudahkan Allah...

Iklan yg aku kuarkan kat mudah menyebabkan ijam (asben aku) x menang tangan... agaknye sebab kitorang letak sewa murah sgt kot... potential tenant pegi deal direct dgn tenant yg nak keluar tu untuk tengok rumah... akhirnya diorang setuju dan jumpa kami untuk bayar deposit...

Respect betul aku dengan pasangan Cina yang menyewa rumah kami ni... rumah bersih xde cacat cela langsung... tiles di ruang tamu yg crack dia ganti sendiri pakai duit dia je... dengan kos mencecah rm1.2k... langsung tak bagitau kami pon... fuhh... bertuah gile dpt tenant mcm ni... harap2 tenant baru pasangan melayu yg baru kawen ni pon akan jaga rumah kami dengan baik....

Ni antara kenangan2 manis jadi tuan rumah lah... kenangan pahit pon ade jugak... hehehe nanti kalau rajin aku share jugak...

7 comments:

Congrats babe on your new tenant

kalau la tenant yg baik tu menyewa kat domain, alangkah bahagianya...

tq ae! :)

anie, dia x mampula nk byr sewa domain awak... org2 high class je mampu... hehehe

bro ada apartment nak d sewa tak kat area sek 24,25....saya sdg cari dalam RM500/mth

tahniah fara..
bukan senang nak dpt tenant yg baik camtu..sy pun risau gak. Umah sy fara dapatkan tu insyaAllah esok akan dapat tenant. Baru kemarin letak iklan kat mudah. memang tak menang tangan nak jawab call.

-Wan-

goodnews. mogakan terus sukses

Tq Wan & Matjoe! All the best kt korang jugak! :)

Utk anon, saya xde rumah di kwsn tersebut. Boleh cari kt mudah.my. All the best!

Blog Widget by LinkWithin

.