Tuesday, December 28, 2010

Azam Tahun 2011


Aku nak join contest anjuran Matjoe. So kena mengarang pasal azam tahun baru 2011. :)

Azam aku untuk tahun 2011 ni nk beli shoplot dan nak tambah pasif income supaya lebih daripada aktif income supaya target aku untuk berhenti kerja pada/sebelum umur 35 tahun tercapai. Bila dah berhenti kerja nanti boleh tumpukan perhatian pada anak-anak selain dapat melakukan aktiviti yang aku suka. Aku letak gambar anak-anak sebab mereka adalah pemangkin utama untuk aku bekerja keras mencapai kebebasan kewangan.

Lagi satu azam, nak solat awal waktu :) moga lebih istiqamah... Amin!

Jom masuk contest Matjoe kt sini!

contest ini dianjurkan oleh Matjoe dan turut ditaja oleh Eyriqazz (rm50) Kak Ina KL (cookies rm50) dan AbangEnsem (6 ebook, rm120)

6 comments:

thanks joint my conetest. awainya. aku 35 nk pakai superbike pegi kerja lagi. ahahah

good luck. jgn lupa like gambar kt facebook pulak

pencen awal ni..lg awal dr orang yg amik skim pencen... hehehe...
semoga tercapai la azam fara ni.. amiin..
tp saya mcm matjoe.. takmo pencen lagi umur 35. masih mahu berusaha dgn tulang empat kerat dlm bidang2 yg sdg membara dalam jiwa ni. kalau saya pencen muda, duduk rumah je nnt gemuk.. hehehe

matjoe, pencen awal bukan bererti dok rumah goyang kaki... ade byk lagi agenda lain dalam fikiran... hehehe

eun-yong (susahnye nk eja), tq! saya masih mahu berusaha dgn tulang 4 kerat tp bukan dgn bekerja di pejabat majikan 9-6 ;)

fara, rasanya dah 2 kali fara mengomen susah nak eja nama saya..hehehe...
kalau cuma resign tp masih berusaha tulang 4 kerat, bukan la pencen saya rasa. pencen tu jalan2 makan angin.. bercucuk tanam, main dgn cucu. paling teruk pun bg seminar motivasi je.. hehehe

pilihan di tgn anda eun-yong...
nk guna tulang 4 kerat atau tidak... terpulang :)

by the way, takkan umur 35 dah ade cucu??? hehehe...

eh, tak sempat ek umur fara 35 nak dpt cucu? hehehehe

Blog Widget by LinkWithin