Thursday, December 2, 2010

Majalah 'Personal Money'

Alamak! Sampai lagi... Edisi bulan lepas pon aku x habis baca lagik... Usah katakan bulan lepas, edisi bulan lepas punye lepas pon aku belum khatam... Hehehe... Tu la poyo2 pegi langgan majalah ni... Tapi mmg untung beb bila melanggan setahun ni... 30% diskaun plus hantar kt rumah lagik. Tak payah susah2 carik kt kedai.

Personally bagi aku majalah Personal Money ni mmg sesuai utk mereka yg obses dgn $$$... Hehehe... Mcm2 ade... Drpd financial management, real estate, stocks, retirement planning etc. Tp kt bhg stocks tu kalau baca mata aku mengecilla... Ngantuk beb! Hehehe kalau bab real estate kurangla sikit ngantuknya.

Pernah gak aku bwk majalah PM ni ke ofis dgn harapan boleh khatam tapi adehhh... Kalau naik tren tu mungkin gak sempat curik masa utk baca. Kalau naik moto? Sendiri mau ingatlah!

Ade opismate pompuan kt opis nampak majalah ni atas meja aku. Punyelah dia pelik... Sbb dia layan majalah hiburan je. Erk... Aku pon layan gak majalah hiburan... Tapi kalau yg free jelah... Rasa syg lak duit nk beli majalah semata2 nk tau cerita pasal artis... Baca blog lagi best kot bab-bab artis ni? Hangattt!

9 comments:

brp RM majalah ni? tak pernah tahu lak ada majalah ni..

hmm... kurang ingatlah harga dia... rasanye dlm rm9 kot... kalau salah tolong betulkan :)

btul tu kot.. semenanjung rm9.. sabah/sarawak rm10.. tapi ada gak setengah2 tempat yg jauh, sampai rm12 diorg markup..

majalah ni mmg hebat. tak salah saya azizi ali pernah ada kolumn der sdr satu masa dulu kan..
tp saya pun tak pernah khatam kulit ke kulit. baca artikel yg sangat manrik dulu utk round pertama iaitu 20 min pertama lepas beli.
balik rumah atau esok lusa, round ke2, baca artikel yg saya suka.
artikel yg kurg minat... hehehe.. tak sempat round dah..

fara...aku beli jk ada topik menarik.....mmg sangat berguna spt yg ko katakan itu. Dan sangat setuju dengan ko yg mengatakan satu pembaziran beli majalah hiburan...kalo free ok jek...haha... sekarang rajin membeli majalah SOLUSI...maklumlah org naik tren...dah laa salu delay....lagi baaanyak masa nak baca...huhu

Bird, tq for confirmation...

Anie, rasanye sampai sekarang ade lagi kolum khas untuk Azizi Ali tu...

Awin, bagusla...paling penting berilmu dan beramal...kalau berilmu tapi x beramal x guna jugak la kan... *peringatan utk diri sendiri :)*

eh ada lagi ke?
apsal saya tak perasan pun.. saya mmg la tak melanggan tp ada gak la membeli..
isk isk.. menunjukkan sgt la yg saya tak khatam baca majalah ni.. hihihi

ala algi azizil ali nyer columb. aku ada bc tp x smpi melanggan

terimakasih tas postingnya
semoga sukses selalu..
Butuh tulisan-tulisan seputar peternakan,
silahkan kunjungi
REPOSITORY UNAND

Blog Widget by LinkWithin

.