Sunday, July 31, 2011

Pagi yang ceria!

Hari Isnin - 1 Ogos 2011 aku bertugas di bangunan baru.... jangan salah faham... aku masih di company lama cuma company kami berpindah bangunan. Keadaan agak kelam kabut. Alhamdulillah aku sampai awal dan dapat lokasi di kedudukan yang agak selesa :)

Pagi Isnin yang sudah sedia ceria ini diceriakan lagi dengan kehadiran emel daripada Cikgu Fuzaina - cikguku sewaktu belajar di SMAKL dulu. Wahhh.... i'm speechless bila dia bagitau yang dia mengikuti blog aku yang tak seberapa ni... rasa bangga sangat... hehehe.... 

Assalamualaikum wrbt,

Ni Cg Fuzaina . Cg pernah mengajar di smakl time you are there. Hari ni cg baca lagi ur blog. I enjoyed it very much as i read it from time to time. Baru hari ni cg terperasan yg you are from SMAKL! sebab dari gambar tak berapa cam sebab dah lebih dewasa serta dengan bersolek, mana lah cg nak kenal!

Apa pun tahniah kerna berjaya dan bahagia sangat cg nampak dgn kehidupan. Alhamdulillah.

Till then...

Wasalam,

cg Fuzaina


Puas mengingat kembali yang mana satu Cikgu Fuzaina... akhirnya... yes! dah ingat... cikgu yang mengajar Matematik dan Matematik Tambahan... betul ke cikgu? Subjek Matematik memang kegemaranku... ditambah pula dengan cara pengajaran daripada Cikgu Fuzaina yang sempoi dan straight forward... alhamdulillah PMR dan SPM aku skor cemerlang...

Terima kasih Cikgu... Jasamu dikenang selalu...

Selepas hampir 15 tahun aku meninggalkan alam persekolahan... kini aku pula yang berkongsi ilmu dengan anak-anak Cikgu Fuzaina dalam Sharing Session Property & Co yang berlangsung kelmarin.... Aimi dan Adib... harap mereka enjoy dan dapat membuka minda mereka tentang kelebihan pelaburan hartanah....

Aimi dan Adib sangat beruntung mempunyai seorang ibu seperti Cikgu Fuzaina... pelajaran yang mereka dengar semalam tidak diajar di mana-mana sekolah pon... dan jika mereka bermula awal... insyaAllah... lebih cepat mereka mencapai financial freedom seperti yang diimpikan oleh setiap orang.

Oh ye, kepada semua pembaca blog yang beragama Islam, selamat menunaikan ibadah berpuasa!

2 comments:

The world is round. What you give, you will get back ;-)

Yes Haruki... couldn't agree more...

Blog Widget by LinkWithin

.