Sunday, September 11, 2011

Menang bid!

Jangan salah faham... bukan aku yang menang bid... tapi kawan-kawan aku... Dalam bulan Syawal ni ramai gak kawan-kawan yang menang bid... apa pon diucapkan setinggi-tinggi tahniah kerana dalam waktu sekarang ni bukan senang nak menang bid dengan harga yang kita nak al maklumlah pembeli tengah gila nak membeli... biasanya hot property pasti akan terjual dengan harga semasa atau lebih.

Kepada yang belum menang pulak diharap jangan berputus asa... insyaAllah kalau takde rezeki dalam lelong mungkin ada rezeki dalam subsale pula... rezeki Allah tu luas...

Seminar Property N Co seperti yang dijadualkan akan berlangsung pada 15 dan 16 Oktober 2011. Dalam seminar ini tajuk Auction dan Subsale kedua-duanya akan dikongsikan bersama. Inilah peluang keemasan untuk sesiapa yang ingin bermula dengan pelaburan hartanah. Diharap ilmu yang kami kongsikan dapat memberi manafaat kepada kita bersama.

Maklumat lanjut tentang seminar “FROM ZERO TO HERO.. HOW WE MAKE MONEY FROM PROPERTY INVESTMENT” : sila layari http://propertyandco.blogspot.com.

For the 2 full days, your investment is only RM458. BUT, there is a special discount for registration of 2 pax and above. ONLY RM428 (group registration) per pax. For a limited time, there is a special early bird discount if you sign up and pay BEFORE OR ON 24 September 2011. This investment is only RM388/pax (individual) or RM358/pax (group registration) for the group registration of 2 and above.
Jumpa anda di sana!

PS: Isk bilalah aku nak angkat paddle balik nih... huhu gian beb!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.