Wednesday, December 14, 2011

Countdown.. 2 hari lagi untuk Lend a Helping Hand 2011

Lagi 2 hari Lend a Helping Hand 2011 akan berlangsung.

Setakat ni kami dah ada 17 peserta..
Tapi pendaftaran masih lagi dibuka sebab kami nak kumpul fund sebanyak yang boleh.

Kami akan kongsikan tips terbaik berkaitan motivasi, penentuan target, pantang larang pelaburan hartanah dan persoalan mrta v mlta v life insurans.

penceramah seperti Rohaniah Noor, Nicole, En Esa, saya sendiri dan penampilan istimewa AE dah bersemangat ni.. malam sampai terngigau-ngigau..
hehehe....

ini kata-kata En Esa pagi ni di wall FB Lend a Helping Hand 2011
Jangan melabur secara membuta-tuli, meraba-raba dan hentam keromo sahaja. Selain ilmu, anda perlukan peta kawasan yang anda idamkan. Anda boleh gunakan pelbagai cara dan pelbagai peta yang ada dipasaran. Tetapi tidak semua peta adalah lengkap, kemas kini dan sesuai untuk anda seorang pelabur hartanah.

Anda bakal peserta seminar amal Lend A Helping Hand 2011? Saya ada berita gembira untuk anda. Insyallah saya akan usahakan untuk beri 1 peta pelaburan kawasan Lembah Kelang.

Selain itu, jika ada peluang dan kesempatan, saya akan kongsikan;

1- peluang melabur guna teknik LiMoDo/NoMoDo dan
2- teknik manipulasi kewangan menggunakan kad kredit untuk dapatkan pinjaman secara percuma

Jika masa yang diberikan tidak mencukupi (sebab banyak perkara tentang motivasi & mindest yang akan saya ketengahkan), temui saya selepas seminar atau hubungi saya melalui emel

Terima kasih atas keprihatinan anda untuk menderma kepada mereka yang memerlukan bantuan. Hanya Tuhan sahaja yang mampu membalas jasa baik anda.

semoga sukses!

haa... apa lagi, jom lah sokong dan sama2 menyumbang.
isi borang di sini dan saya akan emel anda berkenaan butiran pembayaran yuran sumbangan.





Terima kasih ye!

Klik LIKE kalau suka entri ni :)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.