Monday, October 15, 2012

Cimb Islamic @Halfest 2012

Sabtu lalu saya ke Halfest 2012 yang diadakan di PWTC, Kuala Lumpur.

Tujuan utama saya ke sana kerana ingin membeli makanan tambahan sunnah Rasulullah SAW, kapsul habbatussauda Halagel® Black Seed Oil untuk ibu bapa yang tercinta ;)

Jalan punya jalan, terjumpa booth CIMB Islamic Bank. Apa lagi, terus jumpa pegawai di sana dan beritahu ingin membuat permohonan pinjaman perumahan Home Extra. Pegawai bertugas melayan saya dengan baik sekali. Saya diminta mengisi borang dan diberi free gift yang sangat menarik!

Sports MP3 Player dan NEGATIVE ION SPORTS WATCH - Imazine IONIC Gear.

Kedua-dua gajet ini direka khas untuk orang-orang yang gemar bersukan. MP3 Player itu kalis air juga. Wah bolehla saya gunakan free gift ni waktu saya berjogging nanti. Ops! Ntahla bila ye....

Blogger RN, sila jangan jeles! hehehe...

Sport MP3 Player

NEGATIVE ION SPORTS WATCH - Imazine IONIC Gear
Alhamdulillah, saya sangat teruja bila dapat free gift ni.

Terima kasih Allah.

Terima kasih Cimb Islamic.

Klik LIKE kalau suka entri ni :)

2 comments:

err.. rasanya pm3 player tu patut dihadiahkan pula kepada saya lah.. barulah ia dimanfaatkan sepenuhnya... kan kan kannnnn!!

mehla datang rumah... saya nak hadiahkan kepada anie ni... hehehe...

Blog Widget by LinkWithin

.