Wednesday, August 20, 2008

Ambank Counter Offer

Semalam aku cerite pasal dpt surat tawaran pembiayaan perumahan daripada CIMB. Lepas tu aku saje call Ambank bagitau aku dah dpt offer letter daripada CIMB dan aku bagitau rate nye sekali setelah ditanya bertalu-talu oleh pegawai Ambank tu hehehe...

"Wah jauh betul bezanye dengan Ambank ye..." katanya lagi. Aku pon hanya mengiyakan shj. Aku cakap kat dia kalau aku amik dgn CIMB pon takpelah kan. Dia kata takpe je. Tiba-tiba petang semalam dia call pulak kata nak tengok offer letter tu dan dia akan cuba dapatkan rate yang sama drpd Ambank utk aku. Wow! ini macam pon buleh ke. Aku memang lagi suka amik dengan Ambank pasal aku beli umah lelong ni daripada Ambank so harap-harap kalau dapat loan housing Ambank proses pindah duit & nama akan berjalan dengan lebih pantas & lancar.

Anyway ari ni melangut jugak aku tunggu call daripada Ambank tapi xde pon. Kalau officer CIMB call apalah nk jawab ni... huhuhu...

Hari ni jugak aku start iklan rumah ni untuk disewa di mudah.com.my

Iklan ini boleh dilihat di http://www.mudah.com.my/vi/1178399.htm

Cepat betul respon bila iklan kat sini. Aku bet lah mudah.com.my ni memang dah glemer satu Malaysia. Dah ada 3 org call tanya pasal rumah ni Alhamdulillah cuma kalau nak tengok tu kena tunggu bulan 9. Bulan 9 baru rumah tu kosong dan senangla kalau ada orang nak tengok.

My husband suruh aku iklankan psp dia semalam. Wow! Adala dekat 30 org call kot daripada petang semalam sampai hari ni. Petang tadi dah selamat pon dibeli orang. Memang efektif sungguh! Aku terpk2 apa lagi nak jual kt mudah ni ek... hehehe

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.