Friday, August 8, 2008

Ejen... ejen...

Semalam aku beranikan hati untuk telefon ejen yang pandai-pandai kasi sewa rumah lelong yang aku dah beli tu... huhuhu... dengan hati yang berdebar-debar... nak marah pon ada gak...

Setelah 2-3 kali mendail akhirnya dapat juga

Trutt truttt... (biasalah kan bunyi telefon...hehehe)

"Hello.."

"Hello... i'm fara, i just bought the Bukit OUG Condo and it seems like u have rent it to tenant illegally... Whether u ask then to go out immediately or just paying the rent to me starting from this month." eceh speakingle pulak haku... hehehe...

"Hello what unit u buy aa?? Jgn gaduh-gaduh la pasal rumah, i can handle it. Just fax your proclamation of sale and i can talk to the tenant"

Amboi pandainya dia cakap. Tak jadi aku nak marah dia... hehehe... Anyway dipendekkan cerita kitorang pon berjanji akan berjumpa pada hari esok (Sabtu 9 Ogos 2008) untuk menyelesaikan segala masalah berbangkit.

Dan lagi satu, dah ada sorang ejen pinjaman perumahan CIMB call tadi. Alhamdulillah aku dah gelabah ni sebab 2 org pegawai dah menolak permohonan aku... cisss... dia x kenal aku sape lagi...hehehe... okla aku nak balik dah nanti sambung cerita di hari Isnin ye... Tungguuuu! ;)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.