Tuesday, December 23, 2008

Vista Amani & Bidding today

Alhamdulillah semalam kakak aku sms kata loan nye utk Vista Amani dah approve. Al-kisahnya mula-mula dia letak nama dia sorang je waktu bid. Lepas tu kontrak dah siap dia nk tambah nama hubby dia pulak. Sebab mereka rancang nak keluar epf hubby dia utk renovate etc. So terpaksala kejar lawyer in charge tu utk mintak tambah lagi satu nama. Alhamdulillah setelah mengejar dlm 2 minggu akhirnya dpt kontrak baru nama dia & hubby so bolehla apply loan. Loan pon nama hubby je kot dan dah approve dah. Hari ni nak sign.

Untuk pengeluaran di KWSP, pihak KSWP suruh bwk POS dan letter of offer housing loan utk proses pengeluaran akaun 2. Lepas ni bolehla renovate rumah pulak. Wah... aku lak yg excited nk bwk Aisyah gi mandi kolam kt situ... overrr... hahaha...

Petang ni aku nk masuk bid lagi. Kawan mintak tolong takkan nk hampakan ye tak... hehehe... anyway aku ade instinct yg mengatakan akan menang rumah tu. Wah mcm betul je instinct aku kunun2... Wait & see jelah petang ni macamana... harap2 dapatla... Amin. Kalau dpt nanti aku cerita dengan lebih detail la. Utk Casa Subang, tarikh luput ialah 9 Januari 2009. Junny kata dia boleh complete sebelum tarikh tu. So wait & see lagi lah... bila la nk makan duit sewa ni... & nk bwk aisyah mandi kolam kt situ bagi perasmiannya... haha jom mandi kolam reramai... !

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.