Thursday, April 28, 2011

House Renovation

Dah hampir 2 minggu kerja-kerja roboh renovation rumah berjalan. Gambar ni aku ambil sewaktu hari pertama kerja-kerja bermula. Oleh kerana rumah asal adalah rumah setingkat maka footing perlu dilakukan untuk membolehkan rumah 2 tingkat dibina.

Kalau senang-senang nanti aku letak gambar plan rumah yg dilukis oleh kenalan kontraktor ijam dan kami aku yang putuskan untuk pilih pelan tersebut. :) Terima kasih en Nazir kerana melukiskan pelan yg cantik...

11 comments:

eun-yong, mai le sini... :)
sourplum, kt BTR ni....

Salam.

Boleh berikan contact no. contractor yang digunakan untuk dapatkan quotation. Saya tengah cari kontraktor untuk buat house renovation kat BTR jugak.

Tkasih.

-Ferio Vtec-

tahniah sis. terbaik la!!

Kak Fara, ni rumah yg saya pernah pergi dulu ke?

Ferio, bg no tipon nanti sy sms kan.
Matjoe, doakan semoga cepat siap ye :)
Wida, yezzaaa... inilah rumahnye... puas pujuk tuan rumah suruh jual... thn ni baru terbuka hati dia nk jual...

Fara, saya sudah hantar sms this morning.

-Ferio Vtec_

Salam Ferio, all the best utk renovation rumah nanti :)

salam.

Kena dapatkan DBKL approval dulu. Lambat lagi la nampaknya.

-Ferio Vtec-

Salam,

Ic. Saya dgr ada jugak org buat dulu. Lepas tu baru bayar denda :)

Blog Widget by LinkWithin

.