Sunday, April 24, 2011

Refinance Bukit OUG

Aku sebenarnya baru balik dari KK 13-16 Apr 2011. Balik dari sana macam-macam penyakit yg datang sampai aku masuk wad 3H2M. Setelah merayu-rayu dengan Dr, akhirnya aku dilepaskan balik oleh Dr Abu dari Pusrawi dan diberinya aku MC sampai esok (26 Apr 2011). Alhamdulillah dapat jugak aku rehat2 sambil update blog dari rumah.

Cite pasal refinance, aku baru sign offer letter daripada Affin Bank Islamic. Rate BFR-1.8. Tenor: 35 tahun. Margin 85%. Aku takde pilihan lain sebab aku perlukan $$$ untuk house renovation. Dalam masa yang sama aku apply CIMB home extra untuk VP. Memang menuntut kesabaran jiwa nk tau result sebab officer incharge very the lembssss....

Untuk sesiapa yang berminat nk buat loan/refinance rumah boleh kontek Dasuki (Affin Islamic) - 012-3900481

6 comments:

Uiiiiiihhhhhhh... dah boleh open table dah ni.. hehehe

tiba2 rasa lapar... :p

nak tanya...kalau CIMB tu buat HomeExtra kalau bawah setahun loan boleh ker? nak pakai cash jugak tapi dah dua cawangan tanya sumer nak lebih 2 tahun baru boleh buat HomeExtra... TQ

ae, boleh no prob ;)
semang, cuba u appline online... nanti banker akan dtg collect dokumen...
Link : https://www.cimbclicks.com.my/wps/portal/ecLoan
eun-yong, aminnnnn :)

Fara,

Ni refi untuk rumah yg ke brp yer?Klau 85% MOF untuk rumah ke3 dan keatas kira terbaek laa..Smue bank skrg impose LTV 70%.

yup... setakat ni yg ini adalah terbaek.... baik call Dasuki cepat-cepat sebelum affin tukar polisi... hehehe

Blog Widget by LinkWithin

.