Friday, May 13, 2011

Percutian Kota Kinabalu 13-16 April 2011

Agak terlewat aku nk update pasal cuti2 malaysia aku kali ni... Kami ke Kota Kinabalu selama 4 hari 3 malam. Sewa homestay semi-d je. Over all ok cuma balik daripada bercuti ni aku start demam dan akhirnya warded di Pusrawi selama 3H2M lagik (viral fever)... huhuhu aku rasa mungkin kepenatan melampau... serik pon ada... aku plan lepas 3 tahun baru bercuti mcm ni lagik kot.... kasi budak2 besar sikit... penat wooo.... enjoy gambar-gambar percutian kami...












5 comments:

kenapa demam ? letih jaga anak2 tu ke?

mungkinla... pasal diorang kecik2 lagi kan... ade twin pulak tu... kene dukung lagik... agak kepenatan melampau kot...

Aku pun dapat rasa kepenatan nya walaupun bukan aku yang berada di situ :-)

Blog Widget by LinkWithin

.