Tuesday, September 27, 2011

Bagaimana perasaan dan mindset anda hari ini?

BAYANGKAN ANDA TELAH MENJADI MAGNET WANG. (Part 4)

18. Teruslah memberitahu diri anda berkali2 'Sesungguhnya tidak sukar bagi ku utk buat atau mendapatkan wang sejumlah yg. saya perlukan'.

19. Setiap hari beritahu diri anda. 'Saya adalah magnet wang' saya berupaya menarik wang seperti MAgNET. Lebih mudah. Lebih pantas. Tanpa sengsara dengan seronoknya. Wang akan datang pada ku dari pelbagai sumber dan arah seperti durian runtuh.

20. Rahsianya. Pemikiran separuh sedar 'subconscious mind' akan bertindak balas terhadap jumlah wang. Sebab itu amatlah penting utk mengira jumlah wang yang anda nak 'Tarik' ke dalam hidup anda 'secukupnya'! Lukiskan. Gambarkan jumlahnya besar2 dlm. Kertas . Gantung! Lekatkan dan simpan jumlah itu didalam dompet anda supaya sentiasa mengingati jumlahnya.

21. Terus memberitahu diri anda berkali2 bahawa anda telah berupaya menarik jumlah wang yg. Dikehendaki dengan mudah. Tidak sukar dan amat menyeronokkan!

22. Sebaik saja kita praktikkan langkah2 di atas. Anda mula menarik lebih banyak wang ke dalam hidup anda. Secara mudah! Macam magnet. BAYANGKAN! Rasainya dengan urat saraf anda! Anda semakin hampir dengan sejumlah wang yang anda idamkan! Masukkan jumlah wang itu ke dalam minda separuh sedar anda!

APA TINDAKAN ANDA SETERUSNYA..?
YA ALLAH KAU KABULKANLAH DOA DAN USAHA KU INI!

Klik LIKE kalau suka entri ni :)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.